nieuws

Sanitairfabrikant Clou ‘Leverancier van het Jaar’

sanitair

De Limburgse sanitairfabrikant Clou is uitgeroepen tot ‘Leverancier van het jaar’ door de organisatie van de ‘Sanitair en Tegel Specialist Marketing Awards’.

Sanitairfabrikant Clou ‘Leverancier van het Jaar’

In de categorie ‘Leverancier van het Jaar’ was winnaar Clou samen genomineerd met Galvano en Technische Unie. Winnaar in de categorie ‘Productinnovatie’ dit jaar was het Aquasound systeem van Van Rijsingen. De Award voor ‘De beste reclame- of marketingcampagne voor een bedrijf of product’ was voor de Aquaclean van Geberit.

Klantvriendelijk

Volgens directeur Math Meertens dankt het bedrijf dit succes aan zijn bijzonder nauwe band met zijn dealers. “Neem bijvoorbeeld onze prijslijsten, catalogi en de website; die zijn gebouwd met als uitgangspunt ‘wat vindt onze klant makkelijk’. Voordat wij onze documentatie definitief in gebruik nemen, is alles ook daadwerkelijk beoordeeld door onze klanten en hun medewerkers.”

Marge realiseren

Daarnaast heeft de fabrikant volgens Meertens nog een andere troef: “Heel belangrijk ook: klanten kunnen op producten van Clou marge realiseren. Het design is onderscheidend, de prijzen zijn concurrerend en in het algemeen zijn de producten niet met korting verkrijgbaar via het internet.”

Lezers kiezen

De Sanitair en Tegel Specialist Marketing Awards, een initiatief van de vakbladen van Qumedia, worden al meer dan tien jaar uitgereikt. De redacties van de betreffende bladen vragen elk jaar aan ondernemers en inkopers binnen de branche om bedrijven en producten te nomineren. Vervolgens vormen de meest genoemde bedrijven en producten een top drie, waaruit de lezers van die vakbladen de winnaars kiezen.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels