nieuws

Douche-wc op tournee

Installatiebranche

Onder het motto ‘Mijn eerste keer’ wil Geberit consumenten dit voorjaar kennis laten maken met de douche-wc. Van 13 mei tot en met 26 juni toert de Geberit AquaClean roadshow daarom door Nederland.

Douche-wc op tournee

In de promotietruck is een testwaterstraal voor de handen, zijn er diverse AquaClean douche-wc showmodellen en twee werkende douche-wc’s van Geberits nieuwste model, de AquaClean Mera. Naast de focus op de douche-wc als product, zal de roadshow voornamelijk gericht zijn op het element van persoonlijke ervaring. Wat is een douche-wc en wat doet dat met het gevoel?

Geberit Aqua Clean Mera Comfort

Evenementen

Een promotieteam bezoekt met de AquaClean truck diverse plaatsen en evenementen, zoals de Libelle Zomerweek in Almere, Design District in Zaandam, het Italië evenement Haarzuilens, Fleurig Huis & Tuin bij Appeltern, Farm & Country fair in Aalten, Villa Arena in Amsterdam, het stadsplein van Amstelveen, wooncentrum Nijhof en stadscentrum Het Valkhof in Nijmegen.

‘Mijn eerste keer’

De campagne ‘Mijn eerste keer’ gaat gepaard met reclame en social media-activiteiten. De aandachtstrekker van de campagne is een video op social media, die de gezichten van mensen laat zien, wanneer ze voor het eerst de douche-wc ervaren. Geberit hoopt zo het taboe op douche-wc’s te doorbreken. Tijdens de roadshow maken ook consumenten ook kans op een Geberit AquaClean douche-wc, inclusief installatie binnen één dag.

Douche-wc campagne Geberit

Tourschema

Meer informatie over het tourschema is te vinden op www.geberit-aquaclean.nl/roadshow.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels