nieuws

Internetwinkel badkamermarkt.nl opent showroom

Installatiebranche

Internetwinkel badkamermarkt.nl opende begin mei haar eerste fysieke showroom. “Wanneer een consument besluit een winkel te bezoeken is zijn aankoopbehoefte vaak veel sterker aanwezig.”

Internetwinkel badkamermarkt.nl opent showroom

Begin mei opende badkamermarkt.nl de deuren van haar eerste fysieke showroom in Nistelrode. In de ‘beleveniswinkel’ van 750 vierkante meter wordt de toepassing van een iPad gecombineerd met een ‘ouderwetse’ verkoper.

Fysiek internetwinkelen

Oprichter en directeur van de internetwinkel met showroom Ton Willemse wil het voordeel van internetwinkelen combineren met fysiek winkelen. “Op internet zijn we altijd geïnteresseerd in de stappen die een bezoeker aflegt alvorens hij tot aankoop overgaat. Daarbij hebben we natuurlijk allang ontdekt dat het merendeel van de bezoekers internet gebruikt om zich te oriënteren.”

Aankoopbehoefte

“Een uiteindelijke online aankoop wordt dan ook voorafgegaan door vele bezoekjes aan de website. In de fysieke winkelwereld is dat natuurlijk een stuk anders. Wanneer een consument besluit een winkel te bezoeken is zijn aankoopbehoefte vaak veel sterker aanwezig. Omdat wij in de winkel niet alles kunnen laten zien, stellen we iPads beschikbaar waarmee de bezoeker de iPad kan richten op een product en daarna op het scherm overeenkomstige producten te zien krijgt.”

Bouwmarkt

Badkamermarkt.nl werd in 2012 overgenomen door Deli Maatschappij, één van de grootste toeleveranciers van hout- en bouwmaterialen voor bouwmarkten in Nederland. Oprichter Ton Willemse is als algemeen directeur belast met de operationele uitvoering en verantwoordelijk voor de uitbouw van badkamermarkt.nl

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels